Igen, a vásárlók a cni@cni.hu e-mail címen adhatnak le alkatrész vagy fogyóeszköz rendelést!

Az ügyfelek a megrendelés elküldését követően módosíthatják megrendelésüket. A változtatásokat legkésőbb a megrendelés leadásának napján 15:30-ig kell megtenni. Kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot a +36 49 521-457 vagy a +36 49 527-024 telefonszámon Hétfőtől péntekig 8:00 és 15:30 között az esetleges változások kezeléséhez.

Készpénzt személyesen, előre fizetést vagy banki átutalást fogadunk el normál 15 vagy 30 napos határidővel. Az ügyfelek hitelfeltételeket az office@cni.hu ügyfélszolgálaton is igényelhetnek

A megrendeléseket azonnal feldolgozzuk, és 3-4 napon belül kiszállítjuk, ha a megrendelés 14:00 előtt érkezik. Az ügyfelek e-mailben értesítést kapnak a szállítási kivételekről (hiányzó termékek).

A vásárlók e-mailben kapnak visszaigazolást a megrendelésükről a megrendelés leadásakor. A nyomon követési információkat e-mailben küldjük el az ügyfélnek, amikor a rendelés kimegy a raktárból; Előfordulhat azonban, hogy a nyomon követési információk nem állnak rendelkezésre az azonnali kiszállítású rendeléseknél. Az Ügyfél hívhatja irodánkat a +36 30 920 3193 telefonszámon is hétfőtől péntekig 8:00 és 15:30 között, hogy megerősítse a megrendelés nyomon követését.

Minden helyi rendelés esetén 55 eur/szállítmány díjat számítunk fel, ha cseregöngyöleges a termék. A vissza nem váltható csomagolás alatti rendelések esetén a szállítási költség 35 eur/szállítmány. A postai csomagok árát az MPL és Fedex általános árazása képezi. Az export költségét a súly és a szállítási mód határozza meg.

A megrendeléseket bármely olyan címre ki lehet szállítani, amelyet az ügyfél kérelmében a szállítási címtől eltérő címre ad meg. Kontaktszemély minden esetben szükséges.

A terméket bármilyen okból visszaküldeni kívánó vásárlónak a cni@cni.hu címre kell küldenie reklamációs e-mailt a visszaküldési folyamat elindításához.

Ha sérült rendelést kapott, küldjön nekünk e-mailt a cni@cni.hu e-mail címre, hogy jelezze a hibát a minőségellenőrzésnek, ezután 24 órán belül visszajelzünk a teendőkkel kapcsolatban.

A kiszállítás a következő napokon késhet: január 1., Március 15., Augusztus 20., Október 23., November 01., December 24.-25.-26., továbbá kiértesítés szerint a téli leállás.

A CNI technikai támogatást nyújt. Hétfőtől péntekig 07:30-16:00 között írjon e-mailt a sales@cni.hu címre.

A CNI csapata ellenőrzi, hogy visszaküldhetjük-e vagy felhasználhatjuk-e a terméket más ügyfelek számára. Ha ez nem lehetséges, logisztikai cégünk vagy tájékoztatja Önt arról, hogy a megrendelés nem mondható le, vagy a szállítási költséget visszaterheli az ügyfélre. Ha beszállítónk részben visszaveszi az áru értékét (általában 80%), a különbözet a vevő terheli.